Een echt duurzaam & toekomstbestending
Employer Brand
Werven vanuit het hart van je organisatie:
je mensen, je cultuur.
Werven vanuit het hart van je organisatie:
je mensen, je cultuur.
Werven vanuit het hart van je organisatie: je mensen, je cultuur.
…kom je waarschijnlijk mensen tekort, zie je bestaande mensen vertrekken, of betaal je je blauw aan werving.
Het is tijd om je te profileren met wat jou echt onderscheidend maakt: je cultuur. Die is echt. Die is uniek. Die heeft geen flitsende reclame nodig.
Dankzij jaren ervaring met branding en bedrijfsculturen vinden wij de kenmerken en waarden die de juiste kandidaten aantrekken. Zo claim je jouw unieke deel van de arbeidsmarkt, werf je gericht en verlaag je verloop.
Hoe eerder je kiest voor een Culture Driven Employer Branding, hoe eerder je wel succesvol werft.
…kom je waarschijnlijk mensen tekort, zie je bestaande mensen vertrekken, of betaal je je blauw aan werving.
Het is tijd om je te profileren met wat jou echt onderscheidend maakt: je cultuur. Die is echt. Die is uniek. Die heeft geen flitsende reclame nodig.
Dankzij jaren ervaring met branding en bedrijfsculturen vinden wij de kenmerken en waarden die de juiste kandidaten aantrekken. Zo claim je jouw unieke deel van de arbeidsmarkt, werf je gericht en verlaag je verloop.
Hoe eerder je kiest voor een Culture Driven Employer Branding, hoe eerder je wel succesvol werft.
…is een kwestie van laten zien wie je echt bent en waar je voor staat. Doe je je anders voor? Dan voelen nieuwe mensen zich bij de neus genomen en bestaande mensen zich niet gehoord en gezien.
Werven met te mooie beloften, werkt misschien op de korte termijn. Maar uiteindelijk levert het je schade op. Want jouw invloed op je werkgeversmerk is beperkt. Kandidaten vormen razendsnel hun eigen beeld. En reviews hebben meer impact dan de mooiste campagnes.
Ons model laat je zien wat er mis gaat en hoe het beter kan. Klik op “Focus Kwantiteit” om te zien wat er gebeurt als je niet authentiek communiceert.
…is een kwestie van laten zien wie je echt bent en waar je voor staat. Doe je je anders voor? Dan voelen nieuwe mensen zich bij de neus genomen en bestaande mensen zich niet gehoord en gezien.
Werven met te mooie beloften, werkt misschien op de korte termijn. Maar uiteindelijk levert het je schade op. Want jouw invloed op je werkgeversmerk is beperkt. Kandidaten vormen razendsnel hun eigen beeld. En reviews hebben meer impact dan de mooiste campagnes.
Ons model laat je zien wat er mis gaat en hoe het beter kan. Klik op “Focus Kwantiteit” om te zien wat er gebeurt als je niet authentiek communiceert.
Laat je cultuur tegen het licht houden. Ontdek de onderscheidende kenmerken en pluspunten van jouw organisatie.
Zo helpen wij je hierbij.
Met de basis op orde ga je onderscheidend werven. En beginnen met het fixen van eventuele zwakke punten.
Besef dat je zelf een inside-in blik hebt. Om je organisatie door de ogen van je doelgroep te zien, is een blik van buiten geen luxe, maar een noodzaak.
Zou jij bij jezelf willen werken?